Jak jsem vyndaval nevyndatelnou baterii :)

12.01.2019

Zákazník si u mě objednal výměnu dřezové baterie. Myslel jsem si, že to bude standartní výměna, ale když jsem se vrhnul do práce, zjistil jsem, že se do výměny přede mnou již někdo pouštěl. :( Podezříval jsem zákazníka, ale ten mi sdělil, že si výměnu objednal u nějaké firmy a ta mu poslala dva odborníky instalatéry. Ty mu po hodině vyndavání, demolování a ničení řekli, že baterii demontovat nelze a odešli. Na cenu téhle demoliční čety jsem se raději ani neptal. Byl jsem rád, že s sebou neměli krumpáč. 

Tak začalo mé instalatérské peklo, protože zničili závit.

Nejsem zvyklý konkurenci pomlouvat, ale myslím si, že těchto dvou pánů je u instalateřiny škoda a dal bych jim do ruky lopaty :) 

Pustil jsem se do práce. Baterie Grohe (Rolls Royce mezi bateriemi) má jiný a propracovanější systém uchycení než běžná baterie. Musel jsem v prostoru 0x0cm závit zarovnat a baterii demontovat způsobem, který tak drahé baterii sluší :)

Bylo vyhráno a baterii jsem vyndal.

Pak už jen stačilo novou baterii namontovat, zapojit a odzkoušet.


Instalatér - elektrikář? Elektrikář - instalatér? :)

Zákazník měl na instalatéry asi smůlu. Poprosil mě ještě, abych mu zkontroloval sifon pod dřezem, že někde kape. Už plná mísa vody znamenala, že sifon nekape zrovna málo. Když jsem sifon rozebral a uviděl elektrikářskou pásku, napadlo mě, jestli dotyčný instalatér nebyl elektrikář a za instalatéra se jen vydával, aby si zvedl prestige. Ať je to jakkoliv, cena namotané pásky možná přesahovala cenu kvalitního těsnění :)

Celý sifon jsem rozebral, abych měl jistotu, že v něm ještě někde není zastrčen třeba kus kabelu :) a sifon přetěsnil.

Mám radost, když mi zákazník při odchodu řekne: 

,,Jsem rád, že jsem Vás našel, už Vás mám uloženého v telefonu a budu se obracet jen na Vás"